مارلی

مارلی یک مزون عطری عالی است که سنت و مدرنیته را با هم ترکیب می کند و از مجلل قرن هجدهم و لذت های دربار پادشاه لوئیس پانزدهم الهام گرفته است. عطرها جسورانه، اصیل هستند و به فرانسوی Savoir-faire و میراث فرهنگی این کشور احترام می گذارند. هر عطر یک فرو رفتن در شکوه نامرئی است که از بهترین مواد تشکیل شده و به طور پایدار در فرانسه تولید شده است.

این کمپانی در سال 2009 توسط جولین اسپریچر که از جوانی اشتیاق زیادی به تاریخ و عطرسازی داشت، تأسیس شد. نام این برند از "Château de Marly"، محل اقامت پادشاه لوئیس پانزدهم الهام گرفته شده است. قرن هجدهم عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئیس پانزدهم به دلیل رهبری "دربار عطری" شهرت داشت. پادشاه همچنین به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از Chevaux de Marly را نشان می دهد که توسط Guillaume Coustou و سال بازسازی "Château de Marly" در سال 1743 ساخته شده است.

محصولات پارفومز د مارلی

پیوند کامل سنت و معاصر. با مارلی ، خالق Julien Sprecher اشتیاق خود را به هنر عطرسازی و شکوه قرن 18، از طریق کنار هم قرار دادن زمان حال و گذشته به عنوان منابع الهام‌بخش همزیستی و غیرمنتظره بیان می‌کند. مجللی مجلل که از طریق چشم اندازی معاصر فیلتر شده است. برای جولین، کلاسیک همیشه جسورانه است.

فلسفه و تاریخچه پارفومز د مارلی

بنیانگذار و مدیر خلاق جولین اسپریچر همیشه علاقه زیادی به عطرسازی و تاریخ داشته است. قصد او همیشه ایجاد یک Maison de Haute-Parfumerie بوده است که در آن سنت به طور ارگانیک و اصیل با زمان حال ترکیب شده است تا شکوه نامرئی را که جوهره هنر عطرسازی است جشن بگیرد.

من ورسای را برای دربارم، تریانون را برای خانواده‌ام و مارلی را برای دوستانم خلق کردم. - لویی چهاردهم

در حالی که بیشتر دوران سلطنت لویی پانزدهم در قلعه ورسای سپری شد، مارلی مکانی بود که پادشاه در آن پذیرایی می کرد. شاتو دو مارلی قصری برای لذت بود، جایی که همراهان او با دقت انتخاب می شدند تا حداکثر لذت را تضمین کنند و جایی برای پرهیجان ترین مراسم باقی بگذارند. دربار پادشاه آنقدر شیفته عطرها بود که به آن «دربار معطر» می گفتند: کیف، پنکه، دستکش و حتی فواره ها آغشته به عطر بودند.

پادشاه Chevaux de Marly را در سال 1743 سفارش داد و این مجسمه های نفیس هنوز هم از ورودی پارک کاخ محافظت می کنند. پیکره های اسب با شکوه در دوره سلطنت فرانسه نقش مهمی ایفا کردند و نمادهای مجسمه هایی که به آنها اختصاص داده شده است پر معنی است. این اشتیاق به اسب‌ها و نمایشهای باشکوه قرن هجدهم روح جولین اسپریچر را به عنوان یک عطرساز الهام می‌بخشد.

عطرساز بودن یک تجربه منحصر به فرد است. از بیان یک امضای بویایی متمایز گرفته تا ترکیب مناسبی از مواد باکیفیت، و با جستجوی برتری، مارلی عطرهای استثنایی را تضمین می کند و عطرهایی را ایجاد می کند که شبیه هیچ عطری نیست: عطری اصیل که به افتخار عطرهای فرانسوی بدون عطر افتخار می کند. با تاریخچه آن محدود شده است. عطرهای پارفومز د مارلی ترکیبات جسورانه ای هستند که جرات به چالش کشیدن هنجارها را دارند. هنر زندگی Château de Marly در هر عطر تصفیه شده گنجانده شده است: هر بطری به لطف استفاده از بهترین مواد و طراحی مجلل، غوطه وری لذت‌بخش در شکوه نامرئی است. امروزه پرفروش‌ترین عطرهای مارلی نیز در خط بدنه انحصاری موجود است تا بتوانید همیشه خود را در این عطرهای بی‌نظیر غرق کنید.

پایداری و عطرهای مارلی

Maison متعهد به آینده ای پایدارتر و ایجاد تأثیر مثبت بر آینده ما است. دقیقاً به دلیل عشق به تاریخ، پارفومز د مارلی متعهد به انتقال میراث فرانسوی و منحصر به فرد بودن آن به دنیای عطرسازی است. برای این منظور، برند متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی خود با اتخاذ رویکردی سنجیده، اجتناب و کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه ای است. علاوه بر این، Maison به دنبال مشارکت شرکای خود در این ابتکار پیشرفت و همکاری برای آینده ای پایدارتر است.