

کازاموراتی زرجف 1888(Casamorati)
تومان390.000–تومان2.580.000

کازاموراتی زرجف بوکت ایدل(Casamorati)
تومان390.000–تومان2.580.000

کازاموراتی زرجف لاتوسکا(Casamorati)
تومان390.000–تومان1.590.000

کازاموراتی زرجف لیرا(Casamorati)
تومان390.000–تومان2.580.000

کازاموراتی زرجف مفیستو(Casamorati)
تومان390.000–تومان2.500.000







زرجوف
زرجوف که در سال 2007 در تورین تأسیس شد، توسط سرجیو مومو و دومینیک سالوو با هدف ترکیب مجلل ترین مواد اولیه برای تکمیل مرفه ترین سبک زندگی جهانی از طریق ترکیبی از صنایع دستی قدیمی جهان، بهترین مواد اولیه و حساسیت هنری معاصر راه اندازی شد. در مجموعه ای از برخی از نفیس ترین و منحصر به فرد ترین عطرهای موجود در جهان امروز.
تعالی طبیعت و صنایع دستی ایتالیایی
عطرهای گروه Xerjoff با ترکیبی نادر از سبک، سنت و نوآوری ایتالیایی مشخص می شوند.
باکیفیت ترین مواد اولیه به طور ویژه از سرتاسر جهان تهیه می شود تا عطرهای گرانبهایی را ایجاد کنند که استفاده کننده را در تجربه ای بویایی مانند هیچ چیز دیگری در آغوش می کشد.
گروه Xerjoff همچنین پروژه های سفارشی را برای مشتریان خصوصی از جمله خانواده های سلطنتی خاورمیانه و اروپا و همچنین سایر شرکای استراتژیک انجام می دهد.
برای سالها، گروه Xerjoff پروژههای متعددی را با بهترین طراحان عطر در Grasse، ایتالیا، اسپانیا و آسیای جنوب شرقی توسعه داده است و برندهای خود را در سطح جهانی تأسیس کرده است: Xerjoff و در ابتدا در سال 1888 تأسیس شد، برند تاریخی ایتالیایی عطر Casamorati که در سال 2009 توسط سرجیو مومو دوباره راهاندازی شد.
جهانی که شگفتیهای طبیعت را با نبوغ هنری ایتالیایی، عطرها و محصولات گروه Xerjoff در هم میآمیزد، میتوانید در Xerjoff.com و در بوتیکهای تک برند در بسیاری از گوشههای جهان، از جمله موناکو، میلان، لیسبون، دبی پیدا کنید. ، مسکو، لندن و تورین.
سرجیو مومو، بنیانگذار و مدیر خلاق Xerjoff، در سال 1964 در تورین متولد شد و در آنجا دیپلم هنر را با تخصص گرافیک و طراحی گرفت.
او پس از حضور در موسسه طراحی اروپایی (IED) در زادگاهش، به لندن نقل مکان کرد و در آنجا برای تعدادی از آژانس های طراحی و تبلیغات کار کرد.
علاقه سرجیو مومو به دنیای عطرها نه تصادفی بود و نه یک اشتیاق ناگهانی. برعکس، ریشه عمیقی در کودکی خودش داشت.
مومو به یاد می آورد:
"من در خانواده ای عاشق عطر به دنیا آمدم. یکی از اولین خاطرات من خاطره ای است که مادربزرگم به من نشان می دهد که گلوله های انحصاری Lanvin و Coty خود را نشان می دهد. والدین من نیز مجموعه ای از عطرها را داشتند که با دقت انتخاب شده بودند. پدرم یک جهانگرد بود و مدتهای طولانی را در کشورهای شرقی سپری میکرد و در آنجا اشتیاق به عطرهای طبیعی مانند بخور و چوب صندل پیدا کرد.
تصمیم برای تبدیل اشتیاق مومو به یک برند نخبه، ابتدا در سال 2005 شکل گرفت، زمانی که او به Grasse، پایتخت بینالمللی عطرسازی سفر کرد تا در کلاسهای تولید عطر و مبانی فرهنگی-تاریخی عطرسازی مدرن شرکت کند. 19 ق.
او همچنین با عطرسازی طبیعی و تکنیک های تقطیر آشنا شد. از این رو نام تجاری Xerjoff متولد شد، نامی که "Joff" (لقبی که مادربزرگ مادری به سرجیو مومو داده است) و "Sir"، شکل آدرسی که همکاران لندنی او استفاده می کردند را با هم ترکیب می کند. از بین تمام حواس پنج گانه، بویایی از دیدگاه خلاقانه محرک ترین است، زیرا عطرها وسیله ای برای رسیدن به مکان ها، موقعیت ها، افراد و وسیله ای برای بازگرداندن خاطرات و احساسات هستند. عطرها علیرغم اینکه بسیار صمیمی و شخصی هستند، به همه اجازه میدهند با اطرافیان خود در تماس باشند و احساسات خود را به اشتراک بگذارند.»
بنیانگذار Xerjoff این رویکرد را به لطف مجموعه های گرانبهای خود که همیشه تداعی کننده و جذاب برای همه حواس هستند به واقعیت تبدیل کرده است.